Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Kérdések, megjegyzések

 

Ide megírhatod, ha bármilyen kérdésed van, vagy ha akarod, akkor véleményezheted az autót is. :)

 

A korábbi kérdések és válaszok megtekinthetőek itt, hátha valaki talál valami hasznosat vagy esetleg a még fel sem tett kérdésére a választ:

http://www.scenicrxt.eoldal.hu/cikkek/kerdesek--megjegyzesek.html

 Itt lentebb pedig lehet kérdezni, vagy megjegyzést írni most.

Mod.:

 A hozzászólások helye elköltözött, a régieket meg lehet tekinteni továbbra is itt, újakat pedig itt lehet írni:

http://www.scenicrxt3.eoldal.hu/cikkek/kerdesek--megjegyzesek.html

 

Hozzászólások

Hozzászólások megtekintése

Re: Re: RX4 első futómű kérdés

(Lelkes tulaj, 2013.12.17 16:40)

Annyira szívesen megmutatnám a kocsit valakinek, mert minden logikának ellentmondanak a jelenségek. Ha meglengetem a kocsi elejét, rendben hamar visszaáll. Néztem a kerékdobba, szemre minden oké. Ha adna erre valaki pár percet az életéből, szívesen felkeresném - ebben az esetben a részleteket valahogy privátban kellene.

Re: Re: Re: RX4 első futómű kérdés

(Tulaj, 2013.12.17 17:27)

Írj egy várost, hátha valaki van a környéken.

Re: Re: Re: Re: RX4 első futómű kérdés

(Lelkes Tulaj, 2013.12.17 17:32)

Esztergom és környéke lenne optimális, ha esetleg valaki bevállalná, hogy felkeresem..

szerelő

(szabyg, 2013.12.16 12:44)

Sziasztok!
Székesfehérvár vonzáskörzetében tud-e valaki egy hozzáértő szerelőt mondani nekem?
Köszönöm!

Re: szerelő

(Tulaj, 2013.12.17 06:16)

A megane fórumon írták, székesfehérvári szerelő:
"Nándi.

(remélem a száma még nem változott)

0620 kilenc 1574 nyolc nyolc"

Én nem ismerem, csak továbbítom az infót.

Re: Re: szerelő

(szabyg, 2013.12.17 14:18)

Köszi!
Megkeresem.

Km óra hiba

(Walek, 2013.12.14 11:32)

Szia!
Kb. másfél hónapja Scenic (2000 évj. 1.6 16V aut.) tulajnak vallhatom magam. Eléggé nyomott áron vettem a gépet, persze ennek az oka és utólag az ára is megvolt, de evvel tisztában voltam már az elején. Szép lassan minden lényeges és kevésbé életbevágó de bosszantó hibás/elhasználódott dolgot kicseréltem, most már kezd valós értékéhez közelíteni az autó. Viszont van egy probléma, amire nem találom a megoldást. A km. óra úgy áll mint a cövek, mind a mutatós mind a digit része. Az óracsoportot bevizsgáltattam, abban nincs hiba. Zöldfülű kezdőként, egyből szaladtam jeladót venni. Amikor a cserének nekiálltam akkor ért a nagy meglepetés, hogy a jeladó helye le van dugózva, lifegő kábel sincs sehol a környéken. Jött a nagy felismerés: nincs is benne itt jeladó. ( Ha valakinek kellene, van egy tök új jeladóm, eladó :D ) Többek közt a Te oldaladról is származó infók szerint valószínűleg az ABS-től kaphatja a jelet, viszont furcsa, hogy ABS hibát sem a kijelzőn, sem számítógépre dugva nem jelez.
Szerinted merre induljak el? Egy valamelyik keréktől kaphatja a jelet, vagy az összes adatai befutnak valahová, és onnan mehet az óracsoport felé?
Köszönöm előre is, a segítséget!
Üdv!
Walek

Re: Km óra hiba

(Tulaj, 2013.12.14 12:30)

Szia!
Megpróbálok utána nézni, de ez nem olyan egyszerű, meg most otthon sem vagyok. :-)

Re: Re: Km óra hiba

(Walek, 2013.12.14 13:10)

Köszönöm! :)

Re: Re: Re: Km óra hiba

(Tulaj, 2013.12.15 21:44)

Nos, amit leírok ne vedd készpénznek, én amatőr vagyok. Szóval. Nézd meg a képgalériában az utolsó pár képet. Ott látszik az ABS komplett rajza. Az ABS agya adja a sebességjelet. Itt az 1094-es csati 33-as pontján kell lennie. Onnan megy az R36-os csatlakozóba, annál a 8-as pont lesz a jel. A km óra csatijában a 23-ason kapja a jelet. ABS biztosítékát nézted? Az ABS maga működik? Dolgozik csúszós úton, vagy tud blokkolni a kerék?

Re: Re: Re: Re: Km óra hiba

(Walek, 2013.12.15 22:45)

Lehet, hogy ez egy kicsit meghaladja akkor az én hozzáértésem, de most már tudom legalább merre érdemes elindulnom, ezért hálás vagyok Neked :)
A biztik elvileg mind jók. A próbafékezések alkalmával mintha működött volna az ABS, bár igazán síkos úttal még nem találkoztam a vásárlás óta.
Ha szabad még egy két kérdéssel zaklatnálak :)
A kormánykerék átbőröztetésnél mennyivel vastagíttattad meg?
Nagyon tetszik a műszerfalad, egy ilyenre szívesen beneveznék én is. Komplett óracsoport csere nélkül szerinted el lehet érni hasonló hatást a régivel valahogy? (itt ugyebár a fényeire gondolok, nem a számlap színére)

Re: Re: Re: Re: Re: Km óra hiba

(Tulaj, 2013.12.15 23:46)

A kormánybőrözés semmit nem vastagított a kormányomon. :-) Gyárilag bőrös kormány volt benne, levágták a régit róla, majd kapott újat. Szóval vastagsága mint a gyárié. :-)
Az ABS-nél én egy hosszú lengő próba kábellel megpróbálkoznék. Az ABS-nél is meg van adva melyik kábel, meg az óracsoportnál is. Persze azért így is kell keresgetni kicsit... Ha kábelt vezetsz végig, vigyázz rá, hogy semmibe ne tudjon beleakadni. Ha netán így működik az óra, akkor valahol bibi van, akkor lehet próbálkozni a pontok között, hogy melyik szakaszon van a hiba. Ha így sem működik, akkor így amatőrként vagy a km óra hibájára vagy az ABS ezen részének meghibásodására tippelnék. A csatlakozókat mindenesetre először ellenőrizd le mindenképp, érintkezzenek rendesen. Az óracsoport világítása szerintem ugyanaz, a számlap másabb, azért tűnik erősebbnek a fénye. Ettől függetlenül gondolom lehet bele erősebb ledeket rakni.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Km óra hiba

(Walek, 2013.12.16 12:04)

Akkor optikai csalódás áldozata lettem a kormányod kapcsán :D Az enyém is gyári bőrös, csak elhanyagoltság folytán már málik szét, elkerűlhetetlen az újra húzatása, viszont én egy kicsit vastagabbra fogom megcsináltatni, mert nekem nagyon vékonynak érződik az eredeti.
A z óracsoportom biztosan jó, azt megnézettem profikkal (Haudek), a próbaasztalon hibátlanul ment minden funkciója. Most már csak abban bízom, hogy csatlakozó vagy kábel baja van, és reménykedem, hogy nem kell ABS dolgokat cserélni.
Köszönöm szépen a segítséged!
Továbbra is fejleszd az oldalad, hihetetlenűl hasznos a munkásságod sokunk számára :)
Üdv!
Walek

Renault Megane hullámzó alapjárat

(Horváth Réka, 2013.12.06 22:16)

Sziasztok!

1997-es Renault Megane 1.6-os benzines autómnál két hete tapasztalom, hogy hullámzik az alapjárat, gyakorlatilag ha megállok szinte leáll az autó. Menet közben sokszor erőtlennek érzem a kocsit, rángat... Cserélve lettek a gyertyák, a holtpont jeladó is. De a probléma továbbra is megmaradt..... Tudtok tanácsot adni esetleg mitől lehet? Segítségeteket köszönöm!

Re: Renault Megane hullámzó alapjárat

(Tulaj, 2013.12.07 06:47)

Alapjárati motorral mi újság? :-) Azt még nézzétek meg.

Re: Re: Renault Megane hullámzó alapjárat

(Horváth Réka, 2013.12.07 15:11)

Azt mondta a szerelő, hogy azt nagy valószínűséggel ki kell cserélni, de ugyanezt mondta a jeladóra is....

Re: Re: Re: Renault Megane hullámzó alapjárat

(Tulaj, 2013.12.07 18:59)

Én az alapjáratira tippelnék első körben, de én is tévedhetek, nem láttam, nem hallottam az autót...
Ha megvan a baj forrása, azért írd meg, hogy tanulság legyen másoknak. :-)

Re: Re: Re: Re: Renault Megane hullámzó alapjárat

(N. Gabor, 2013.12.07 19:53)

Helló!

Nekem ugyan ez volt a problémám, az alapjárati motor alapos tisztítása megoldotta a problémát.
(Vissza szerelésnél kellett vele játszani kicsit mire meg lett az alapjárat, de azóta tökéletes)

Üdv.

Re: Re: Re: Re: Re: Renault Megane hullámzó alapjárat

(Tulaj, 2013.12.07 20:21)

Elvileg akár 100km is kellhet neki, mire beáll pl egy új is. Városi használatnál talán kevesebb.

Re: Re: Re: Re: Re: Renault Megane hullámzó alapjárat

(Horváth Réka, 2013.12.08 18:46)

Akkor nem kellett kicserélni az alapjárati motort, csak takarítani kellett? próbálta a szerelő is takarítani, meg látszott is rajta, hogy ez már volt csinálgatva. Szerdán viszem szerelőhöz, mindenképpen megírom. Nagyon remélem, hogy meglesz a baja... a fura az, hogy nem mindig csinálja, délután nagyon rossz volt menni vele, de most este pl. tökéletesen ment az autóm....


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34

Következő »