Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Kérdések, megjegyzések

 

Ide megírhatod, ha bármilyen kérdésed van, vagy ha akarod, akkor véleményezheted az autót is. :)

 

A korábbi kérdések és válaszok megtekinthetőek itt, hátha valaki talál valami hasznosat vagy esetleg a még fel sem tett kérdésére a választ:

http://www.scenicrxt.eoldal.hu/cikkek/kerdesek--megjegyzesek.html

 Itt lentebb pedig lehet kérdezni, vagy megjegyzést írni most.

Mod.:

 A hozzászólások helye elköltözött, a régieket meg lehet tekinteni továbbra is itt, újakat pedig itt lehet írni:

http://www.scenicrxt3.eoldal.hu/cikkek/kerdesek--megjegyzesek.html

 

Hozzászólások

Hozzászólások megtekintése

Re: Re: Canister szelep

(Szilágyi Zoltán, 2013.12.07 11:39)

Sziasztok!

Nekem is van 1500-2000-es fordulatszámon az a bizonyos kattogás. Ezek szerint a"Canister szelep" !
Hol lehet lehúzni a csatit, mert engem néha nagyon zavar, még akár magasabb fordulatszámon is!!

Re: Re: Re: Canister szelep

(Tulaj, 2013.12.07 18:58)

A jobb első lámpa mögött találod picit lentebb, a nagy fekete hosszúkás doboz tetején, van mellette egy cső is:
http://www.scenicrxt.eoldal.hu/img/original/1555/20121123--4-.jpg

Re: Re: Re: Re: Canister szelep

(N. Gabor, 2013.12.07 19:54)

Arra gondoltam, hogy betekerem valami hangszigetelő anyaggal, szerinted?

Re: Re: Re: Re: Re: Canister szelep

(Tulaj, 2013.12.07 20:20)

A felső részében van a relé ami kattog, ahol rajta a csati, nem tudom, hogy használna-e a hang tekintetében, passz. :-)

Re: Re: Re: Re: Canister szelep

(Szilágyi Zoltán, 2013.12.09 12:41)

Köszönöm!!!!
Ördög vagy!!! ; )

Üdv
Zoltán

Generátor

(Berg István, 2013.12.05 18:27)

Szia!
Csapágyas a generátorom. Hogy tudom szétszedni és csapágyat cserélni? Szükségem lenne valami dokumentumra. Előre is köszönöm. ÜDV: István

Re: Generátor

(Tulaj, 2013.12.06 06:17)

Ahhoz sajna nincs doksim, de ha szétszeded, akkor érdemesebb szénkefét és csúszógyűrűt is cserélni a csapágyak mellett.

Esztergom

(Tamás, 2013.12.03 15:47)

Szia!

2002 - es Scenicem van 1,6 -os benzines automata. Olvastam, hogy beolajoztad a fűtő ventilátort, mikor csikorgott a csapágy. Nekem az lenne a kérdésem,
hogy ki lehet - e cserélni a csapágyat benne? Előre is köszi a választ, üdvözlettel
Tamás

Re: Esztergom

(Tulaj, 2013.12.03 17:22)

Nem tudom, én annyira nem merném szétszedni, én ekkor már egyben cserélném.

Re: Re: Esztergom

(Tamás, 2013.12.03 20:18)

Köszönöm válaszod. Azt még megkérdezném: hogyan olajoztad meg? Utána végleg elmúlt a nyikorgás? Esetleg tudnál tippet adni, hol van megbízható bontó Budapest környékén?
Üdv Tamás

Re: Re: Re: Esztergom

(Tulaj, 2013.12.03 23:15)

Rég volt már, a mókuskerék felől is befújtam kicsit teflonspray-vel, illetve asszem talán a hátulját vettem le, és onnan, de nagyon nem szedtem szét.

Re: Re: Re: Re: Esztergom

(Berg István, 2013.12.05 18:29)

Én is így csináltam, csak én WD40-el. :)

RX4

(Cristian, 2013.12.01 10:37)

Szia

Régebben írtam az oldaladra, egy 2,0 16V Rx4-em volt.
Sokat segítettél a tanácsokkal. Az autó azóta sajnos bontóba került.... A motorcsattogás nem szűnt meg rajta sem adalékokkal sem olajcserével. Később volt egy injektortörésem (érintkező tőből letört) valamint egy generátorcsere, majd a 4 kerékhajtás is tönkrement, amit a hátsó kardán kiszerelésével lehetett csak orvosolni..... Az autó működött még egy darabig, majd egyik nap minden előjel nélkül 3. fokozatban beakadt a váltó.... :( A javítása kb 2000 euró lett volna úgyhogy egy gyors konzultáció után a Renault szervízzel (szerintük a motor is kivolt benne) 800 euróért egy bontóba kötött ki. Kívűlről belülről nagyon szép volt, kényelmes 2 napfénytetős, digitklímás tényleg fullosan felszerelt kocsi volt, és az rx4 formája magassága mindig is tetszett. Sajnos ezt a váltódolgot elég gyakori hibának mondta a renault, a négykerékhajtást pedig a renault szervíz is egy szégyennek nevezte... (kangoo,rx4) Hát ennyi volt a pályafutása szegénynek, pedig tényleg mindent megadtam neki amit lehetett. Most újra visszaültem egy jeep-be (már volt 4 db) és hálistennek a tőle megszokott 0 problémával megy az autó. Levonva a következtetéseket, biztos vagyok benne hogy akitől vettem semmit nem foglalkozott az autóval és ez lett a vége. (a váltóra figyeljetek oda!)

Re: RX4

(Tulaj, 2013.12.01 16:23)

Sajnálom, hogy ez lett a vége. :-( Lényegében neked is egy donor kellett volna, és abból összerakni. Rossz hallani, hogy szép volt, kényelmes, jól felszerelt és bontóban kötött ki. :-(

Alapjárati motor

(N. Gabor, 2013.11.29 15:55)

Még egy kérdésem lenne, az normális, hogy a mostani hideg reggeleken amikor beindítom a kocsit felpörög majd 2000-es fordulatig és 1500-1800 körül ingadozik pár percig? Ilyen esetben szükséges lehet az alapjárati motor takarítása és/vagy a fojtószelepház takarítása?

Köszi!

Üdv. N Gábor

Re: Alapjárati motor

(Tulaj, 2013.11.29 16:43)

Igen, sőt, a fojtószelepen a gumigyűrűket is lehet érdemes kicserélni, ilyenkor szívhat akár falsot is.

Re: Re: Alapjárati motor

(N. Gabor, 2013.12.01 13:34)

Tegnap nekiálltam, megpróbáltam kitakarítani, de csak az alapjárati motorhoz fértem hozzá, a fojtószelepházat nem tudtam leszedni megfelelő szerszámok híján. De mára kiderült, hogy az alapjárati motor kitisztítása is eredményes volt, nem hullámzik az alapjárat a reggeli hideg indítás után.

Küszöb

(N. Gabor, 2013.11.29 15:49)

Helló!

Van egy 2000-es évjáratú Scenic-em, a minap egy esős nap után másnap reggel álltam ki a kocsival és pont egy emelkedőn álltam meg. Kiszálltam becsukni magam mögött a kaput, amikor azt vettem észre, hogy folyik valami víz a kocsiból a bal hátsó kerék körül, lehajoltam megnézni honnan is folyik a víz és a küszöb alján a kerék előtt volt egy kivehető műanyag takaró kupak, ami már félig ki volt csúszva és onnan folyt ki a víz, szerintem majd egy liter...
Az lenne a kérdésem, hogy ez normális, ill. hogy mit lehetne tenni ez ellen?

Köszönöm!
Üdv. N. Gábor

Re: Küszöb

(Tulaj, 2013.11.29 16:46)

Nekem egyik oldalt sincs azon az ovális lyukon takaró a kerék előtt, ha arra gondolsz. Ott fújja ki a többlet levegőt az utastérből a kocsi, amikor mondjuk 4-esen fújatod a meleg levegőt be. Valahol ki kell mennie a levegőnek, ott teszi. Valószínű nem ott ment be a víz, csak ott jött ki. Ki kell deríteni, hogy hol megy be. Első dobbetétek alatt mi újság?

Re: Re: Küszöb

(N. Gabor, 2013.11.30 22:27)

Ma volt időm kicsit a dolgok mögé nézni. Szét szedtem az első kerék dob mögötti részt, de nem volt semmi érdekes. Alulról sem láttam olyan helyet ahol be tudna folyni oda a víz. Így jobb ötlet híján vissza pattintottam azt a takaró műanyagot, de fúrtam rá négy kis lyukat, azon max. kifelé fog tudni víz folyni. Majd figyelem, hogy lesz e ilyen még egyszer.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34

Következő »